Thursday 28 August 2014

Filem Keempat Siti Saleha, Mamak Cupcake di pawagam mulai 28 Ogos 2014

Assalamualaikum & salam sejahtera semua. 


Telah berada di panggung berhampiran. Jom tengok wayang

Sekiranya anda mengikuti blog ini sejak dari awal, sudah tentu sudah lama anda tahu tentang kewujudan filem ini. Sejak 2012, TSS telah mempromosikan filem ini. Kini masanya telah tiba untuk anda menikmatinya di pawagam berhampiran. Pastikan anda menontonnya awal. 

Teraju utama Filem Mamak Cupcake Siti Saleha & Shaheizy Sam pada 21 Ogos 2014
sempena malam tayangan perdana .

Filem ini amat menghiburkan, kami berkesempatan menontonnya di pawagam sewaktu tayangan perdana dan memang seronok.

Di sebalik tabir 
MJ, seorang pewaris perniagaan tradisi keluarganya berdepan dengan pilihan sama ada meneruskan kehendak bapanya atau berani mengejar impiannya yang penuh cabaran. Filem ini amat sesuai sekali ditayangkan pada musim cuti Hari Kebangsaan ni kerana ia memberi satu suntikan tema kemerdekaan dari sudut yang lain. Ia komedi ringan tentang perjuangan kebebasan mengejar impian diri.

Saleha sebagai Juliana dalam cerita ini. 
Filem Mamak Cupcake merupakan filem ke-4 lakonan Saleha yang ditayangkan selepas Kerat 14, KL Zombi dan Balada Pencinta. Jadi lakonan Saleha sudah tentulah semakin baik. 

Selain Saleha dan Sam ,  Natasha Hudson , Maria Farida dan Faizal Ismail turut serta dalam filem ini

Mereka sedang menanti anda di pawagam. 


Menanti bulan jatuh ke riba...menanti bintang menyinar cahaya...menanti dapat makan sepinggan...




OK GB TV ada buat liputan Malam Gala Filem Tersebut. :)


Bagi TSS yang akan ikuti MDO bersama Saleha pada 1 hb September ini tapi masih belum membuat pembayaran, bolehlah berbuat demikian segera dengan menghubungi CrazeeAdmin. TSS yang menonton filem ini sebelum MDO kita, sila simpan tiket untuk satu acara istimewa pada hari MDO. 


Selain Siti Saleha , MDO TSS bakal disertai oleh penulis skrip cerita ini Saudara M. Zulkifli dan pereka cupcake cerita ini, Satira Diana , PearlCakesEvent yang memang sedap cupcakenya. Bagi TSS yang tak berkesempatan sertai kami pada 1 hb 9 ni, penuhkan panggung dengan membawa keluarga / kawan-kawan anda menonton cerita yang menghiburkan ini. Terima kasih.

Sebab...

TSS Sayang Sal 

- AdminEhsasjdeed

No comments:

Post a Comment